zondag 22 april 2012

Fimo

Po długiej przerwie przyszedł czas na post.Ostatnio nic takiego nie robiłam jedyne co zrobiłam to lusterko ozdobione mozaiką ,figurki z fimo w tym kolczyki babeczki:-) Mama kupiła mi ramkę na zdjęcie z moim imieniem i raczej będę ją decupażować .Na pewno tego nie wiecie ale uwielbiam projektować ubrania :-) Tym się tak długo zajmowałam ale o tym to opowiem kiedy indziej.

Na een hele lange pauze komt er weer eens tijd op een nieuwe post.De laatste tijd heb ik echt niet zo veel gedaan wel een spiegel versierd met mozaik,figuurtjes met fimo gemaakt met daarbei oorbellen in de vorm van cupcakes :-)  Me moeder kocht voor mij een fotolijstje met me naam der op en ik heb al een idee wat ik ermee zou doen namelijk decoupage .Jullie weten het vast niet maar ik hou van ontwerpen:-)Daarmee heb ik me zolang bezig zitten maken maar dat vertel ik wel een ander keer.
 
Tu zdjęcia rzeczy zrobionych z fimo.
Hier de foto's van  fimo.


 








Ciacho i arbuz :-)
Donut en watermeloen:-)

3 opmerkingen:

  1. super Ci to wyszlo:-) podziwiam twoj talent do lepienia roznego rodzaju rzeczy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Słodkie - dosłownie - te kolczyki, mnie chyba by zabraklo cierpliwosci na te drobinki ;) Powodzenia w lepieniu i nie tylko :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ale piekne i slodkie baeczki :) slicznie Ci wyszlo :)

    BeantwoordenVerwijderen